FIN DE AÑO Candanchu

"FALLES-GRANDVALIRA 2006-07"

Del 16 de Marzo al 19 de Marzo de 2007

Del 16 al 19 de març de 2007

• Eixida: dia 16 a les 15 hores.

• Preu per persona:

- Habitació doble: 239 €.

- Habitació quàdruple: 229 €.

- Descompte per a xiquets menors de 12 anys: 15 €.

• Inclou autobús, allotjament i desdejuni, dos mitges pensions,    forfait+funicamp tres dies d'esquí i assegurança de viatge.

• Hotel: PARÍS*** (Encamp).

• Opcional: assegurança d'esquí 12 €.

Estació d’Esquí Grandvalira

GRANDVALIRA és ara com ara el major domini esquiable de la península ibèrica i un dels majors d'Europa. Està considerada com una dels top ten estacions de tot el món. Ofereix 1.926 hectàrees de neu, es troba a Andorra "El país dels Pirineus" i naix de la unió de les històriques estacions Pas de la Casa-Grau Roig i Soldeu-el Tarter. Encara que l'enllaç físic estava preparat des de la temporada 1999-2000, el seu any d'obertura va ser el 2003.

- Cota màxima 2.640 m

- Cota mínima 1.710 m

- Àrea esquiable 193 km

- 110 pistes: 18 verdes, 38 blaves, 32 roges i 22 negres

- 972 canons de producció de neu.

- 6 sectors d'accés (Encamp, Canillo, el Tarter, Soldeu, Grau Roig, Pas de     la Casa).

- 64 remuntadors: 1 funitel, 3 telecabines, 30 telecadires, 16 teleesquís, 9   telecordes i 5 cintes transportadores.

- 2 estadis de competició, 3 àrees de Freestyle amb Snowpark, 2 Boardercross, - 1 circuit infantil Mickey Snow Club i 1 centre d'activitats d'aventura.

El club de esquí la vall se despide de la temporada en la Macro estación de Grandvalira

Vicent Soriano

El club de esquí la Vall despidió este fin de semana la temporada de esquí en la estación Andorrana de Grandvalira.

Los componentes de la expedición que hicieron del Hotel Paris en Encamp su punto de referencia, se despertaron el sábado con unas condiciones óptimas para la práctica del esquí: Una buena visibilidad, temperatura moderada y nieve polvo hicieron el día perfecto para los amantes del deporte blanco.

El domingo se repitió la tónica de la jornada anterior los esquiadores disfrutaron de otro día excelente para la práctica del esquí, aprovechando las últimas horas de la tarde para hacer las típicas compras por el centro de Andorra la Vella.

El lunes todo cambió. Una intensa nevada y unas temperaturas que oscilaban entre el –1 grado en la parte mas baja y los –10 grados en la parte alta de la montaña hicieron el día casi imposible para el esquí, así que la mejor opción fue refugiarse en la cafetería de la estación.

Con este viaje el club despide la temporada no sin antes celebrar la cena que todos los años el club ofrece a los socios, que tendrá lugar el próximo 27 de abril.