DESEMBRE 2008

Del 31 de desembre de 2008 al 4 de gener de 2009

Eixida: dia 31 a les 9 hores

Preu per persona:

Habitació doble: 394€ (el nombre és limitat i s’adjudicarà per ordre rigorós d’inscripció)

Habitació triple: 374€

Habitació quàdruple: 364€

Inclou autobús, allotjament i desdejuni, quatre mitges pensions, sopar especial Nit de Cap d’Any, forfait tres dies d’esquí i assegurança de viatge

Hotel: LA PAZ** (Jaca)

Opcional: assegurança d’esquí 13€

LA JORNADA. . .

El pasado 31 de diciembre de 2008 comenzó la campaña del club de esquí "La Vall" desplazándose a la estación de Astun donde celebraron en primer lugar la entrada del nuevo año y al día siguiente empezaron el año esquiando donde la estación estaba a tope de nieve y el tiempo acompañaba siendo esta primera noche donde volvió a nevar una pequeña capa de unos 5 cm siendo al a mañana siguiente todo un lujo para los esquiadores, disfrutando los tres días de esquí de un fantástico tiempo con sol incluido, volviendo el domingo la gente estaba súper contenta de lo bien que se lo había pasado ya que también había gente que era su primer fin de año en la nieve.

El club esta preparando su segunda salida a la estación de Baqueira-Beret para el fin de semana del 16-18 de enero y su primer viaje de un día a Javalambre el próximo 24 de enero.

QÜESTIONARI

Tots els que practiquem aquest esport ens hem preguntat alguna

vegada si realment valem per a açò. Doncs bé, hem recopilat algunes

situacions freqüents i les possibles reaccions, perquè puguem avaluar

les nostres aptituds naturals.

EN QUÈ PENSES A L'HORA DE TRIAR LES PISTES A QUÈ ANIRÀS?

a) En els forapistes.

b) En la dificultat i el nombre de pistess.

c) On van tots els teus col·legues.

d) On està aquell monitor/a tan bo o bona.